آموزش مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی فردی و اجتماعی نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 31-39]
ا
اختلال هماهنگی رشدی
تاثیر تمرکز توجه بر یادگیری یک تکلیف تعادلی در بین کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 11-20]
استرس انتظارات تحصیلی
نقش میانجی خودآگاهی هیجانی در رابطه بین استرس انتظارات تحصیلی و رفتار و شناخت خودشکن [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 10-20]
اشتیاق
تاثیر مهارت های ارتباطی در تربیت بدنی بر لذت و اشتیاق در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
اضطراب
اثربخشی هیپنوتیزم درمان ی شناختی در کاهش اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
اضطراب
اثربخشی یوگا بر کاهش اضطراب زنان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 14-21]
اضطراب
رابطه گرایش به خرافات با افسردگی و اضطراب در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 41-48]
اضطراب فراگیر
اثربخشی هیپنوتیزم درمان ی شناختی در کاهش اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
اعتقادات خرافی
رابطه گرایش به خرافات با افسردگی و اضطراب در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 41-48]
اعتیاد
عوامل مرتبط با عود اعتیاد ازدیدگاه مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر در مراجعین به مراکز خود معرف ترک اعتیاد وابسته به سازمان بهزیستی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-9]
افسردگی
رابطه گرایش به خرافات با افسردگی و اضطراب در دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 41-48]
افسردگی
رابطه تاب آوری و افسردگی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-34]
افسردگی
رابطه افسردگی با همجوشی شناختی و مکانیزمهای دفاعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 40-47]
افکار خودکشی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکارخودکشی، خودتنظیمی هیجانی و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان دارای افکارخودکشی مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-62]
انعطافپذیری روانشناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکارخودکشی، خودتنظیمی هیجانی و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان دارای افکارخودکشی مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-62]
انگیزه
طراحی مدلی از عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت کودکان در فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 38-49]
ب
به تعویق انداختن زمان خواب
نتفلیکس شهرزاد جدید است! بررسی رابطه بین تماشای آنلاین، خودکنترلی و به تعویق انداختن زمان خواب در بین دانشجویان ایرانی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 33-40]
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی، ناگویی هیجانی و فرسودگی زناشویی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 5-17]
ت
تاب آوری
رابطه تاب آوری و افسردگی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-34]
تربیت بدنی
تاثیر مهارت های ارتباطی در تربیت بدنی بر لذت و اشتیاق در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
تعادل
تاثیر تمرکز توجه بر یادگیری یک تکلیف تعادلی در بین کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 11-20]
تماشای آنلاین بدون وقفه (بینج ایتینگ)
نتفلیکس شهرزاد جدید است! بررسی رابطه بین تماشای آنلاین، خودکنترلی و به تعویق انداختن زمان خواب در بین دانشجویان ایرانی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 33-40]
تمایز یافتگی خود
مقایسه تمایز یافتگی خود، دلزدگی و صمیمیت هیجانی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 18-28]
تنظیم شناختی هیجان
رابطه بین تنظیم هیجان شناختی و کارکرد اجرایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 44-50]
توجه
تاثیر تمرکز توجه بر یادگیری یک تکلیف تعادلی در بین کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 11-20]
ح
حمل و نقل روایی
نتفلیکس شهرزاد جدید است! بررسی رابطه بین تماشای آنلاین، خودکنترلی و به تعویق انداختن زمان خواب در بین دانشجویان ایرانی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 33-40]
خ
خانه سالمندان
مقایسه کیفیت زندگی زنان و مردان سالمند ساکن خانه سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 21-27]
خودآگاهی هیجانی
نقش میانجی خودآگاهی هیجانی در رابطه بین استرس انتظارات تحصیلی و رفتار و شناخت خودشکن [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 10-20]
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکارخودکشی، خودتنظیمی هیجانی و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان دارای افکارخودکشی مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-62]
خود کنترلی
نتفلیکس شهرزاد جدید است! بررسی رابطه بین تماشای آنلاین، خودکنترلی و به تعویق انداختن زمان خواب در بین دانشجویان ایرانی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 33-40]
خود معرف
عوامل مرتبط با عود اعتیاد ازدیدگاه مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر در مراجعین به مراکز خود معرف ترک اعتیاد وابسته به سازمان بهزیستی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-9]
د
دانشجویان
رابطه بین تنظیم هیجان شناختی و کارکرد اجرایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 44-50]
دانشجویان ایرانی
نتفلیکس شهرزاد جدید است! بررسی رابطه بین تماشای آنلاین، خودکنترلی و به تعویق انداختن زمان خواب در بین دانشجویان ایرانی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 33-40]
دانشجویان دختر و پسر
مقایسه دانشآموزان دختر و پسر در ویژگیهای شخصیتی و علایم روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-30]
درمان پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکارخودکشی، خودتنظیمی هیجانی و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان دارای افکارخودکشی مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-62]
دلزدگی زناشویی
مقایسه تمایز یافتگی خود، دلزدگی و صمیمیت هیجانی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 18-28]
سوء مصرف
عوامل مرتبط با عود اعتیاد ازدیدگاه مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر در مراجعین به مراکز خود معرف ترک اعتیاد وابسته به سازمان بهزیستی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-9]
ش
شادکامی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی فردی و اجتماعی نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 31-39]
ص
صمیمیت هیجانی
مقایسه تمایز یافتگی خود، دلزدگی و صمیمیت هیجانی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 18-28]
ع
علایم روانشناختی
مقایسه دانشآموزان دختر و پسر در ویژگیهای شخصیتی و علایم روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-30]
عوامل اجتماعی
طراحی مدلی از عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت کودکان در فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 38-49]
عود
عوامل مرتبط با عود اعتیاد ازدیدگاه مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر در مراجعین به مراکز خود معرف ترک اعتیاد وابسته به سازمان بهزیستی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-9]
ف
فرسودگی زناشویی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی، ناگویی هیجانی و فرسودگی زناشویی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 5-17]
فرهنگ، محافظت از محیط زیست
رابطه سرمایه اجتماعی با رفتارهای حفاظت از محیط زیست [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 48-53]
فعالیت بدنی
طراحی مدلی از عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت کودکان در فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 38-49]
ق
قصد
طراحی مدلی از عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت کودکان در فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 38-49]
قلبی-عروقی
رابطه تاب آوری و افسردگی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-34]
ک
کارکردهای اجرایی
رابطه بین تنظیم هیجان شناختی و کارکرد اجرایی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 44-50]
کودکان
تاثیر تمرکز توجه بر یادگیری یک تکلیف تعادلی در بین کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 11-20]
کودکان
طراحی مدلی از عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت کودکان در فعالیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 38-49]
کودکان نیاز به حمایت
تأثیر سبک تدریس بر رفتارهای اجتماعی و ضد اجتماعی کودکان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 28-37]
مردان سالمند
مقایسه کیفیت زندگی زنان و مردان سالمند ساکن خانه سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 21-27]
مکالمات روانکاوانه
مکالمات روانکاوانه ژان کلود مالوال چیزهای زیادی در مورد روان پریشی می گوید [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-4]
مکانیسمهای دفاعی
رابطه افسردگی با همجوشی شناختی و مکانیزمهای دفاعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 40-47]
مهارت های ارتباطی
تاثیر مهارت های ارتباطی در تربیت بدنی بر لذت و اشتیاق در میان دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]
مواد مخدر
عوامل مرتبط با عود اعتیاد ازدیدگاه مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر در مراجعین به مراکز خود معرف ترک اعتیاد وابسته به سازمان بهزیستی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-9]
ن
ناگویی هیجانی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی، ناگویی هیجانی و فرسودگی زناشویی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 5-17]
نشخوار فکری
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر کاهش نشخوار فکری و نگرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 35-43]
نگرانی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر کاهش نشخوار فکری و نگرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 35-43]
نگهبان پلیس
ارتباط بین فعالیت بدنی با سلامت روانی و اجتماعی در بین کارکنان گارد پلیس [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-13]
نوجوانان
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی فردی و اجتماعی نوجوانان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 31-39]
و
ویژگیهای شخصیتی
مقایسه دانشآموزان دختر و پسر در ویژگیهای شخصیتی و علایم روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-30]
ه
همجوشی شناختی
رابطه افسردگی با همجوشی شناختی و مکانیزمهای دفاعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 40-47]
هیپنوتیزم
اثربخشی هیپنوتیزم درمان ی شناختی در کاهش اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
هیپنوتیزم درمانی شناختی
اثربخشی هیپنوتیزم درمان ی شناختی در کاهش اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
ی
یادگیری حرکتی
تاثیر تمرکز توجه بر یادگیری یک تکلیف تعادلی در بین کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 11-20]
یوگا
اثربخشی یوگا بر کاهش اضطراب زنان [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 14-21]